Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Drukarnia Rzeszów

Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów

Narodowy Fundusz Zdrowia chce poznać opinię Klientów na temat usług, które oferuje na bezpłatnej i całodobowej infolinii 800 190 590. To już czwarte tego typu badanie realizowane przez Fundusz. Opinie o działalności infolinii, NFZ zbiera od 15 kwietnia.
Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów

Źródło: pixabay

W badaniu infolinii NFZ ankieterzy zadzwonią do przynajmniej 1 000 osób. Zadania realizuje zewnętrzna firma badawcza. Badanie polega na przeprowadzaniu telefonicznych ankiet z osobami, które skorzystały z usług Telefonicznej Informacji Pacjenta NFZ i wyraziły zgodę na kontakt ankietera z firmy badawczej. Ankieterzy najpierw zapytają, jak ważny dla Klienta jest dany aspekt kontaktu z infolinią. Później Klient oceni konkretną rozmowę – wylicza Paweł Florek, dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji NFZ.

W badaniu opinii o infolinii NFZ ankieterzy zapytają m.in. o:

  • Czas oczekiwania na połączenie
  • Czas połączenia
  • Uprzejmość pracownika
  • Zaangażowanie pracownika
  • Skupienie, uważne słuchanie pracownika
  • Przekazywania informacji przez pracownika w sposób jasny i zrozumiały
  • Przydatności udzielonych przez pracownika informacji
  • Wyraźne wysławiania się pracownika
  • Jakości prowadzonej rozmowy (brak zakłóceń, przerw w połączeniu).

Badania powiedzą, co działa dobrze, a co trzeba poprawić

– Dzięki opinii klientów zyskujemy ważne wskazówki, co powinniśmy poprawić lub udoskonalić, aby nasze usługi jeszcze lepiej były dopasowane do potrzeb. Z badań dowiemy się również, z których aspektów naszej działalności klienci są najbardziej zadowoleni – zaznacza Paweł Florek.

Bezpłatna i całodobowa infolinia NFZ jest dostępna pod numerem 800 190 590

Telefoniczną Informacją Pacjenta można skontaktować się nie tylko telefonicznie, ale również wysyłając wiadomość e-mailową lub porozmawiać przez czat z konsultantem. Specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami działa również czat z tłumaczem języka migowego. W 2023 r. konsultanci infolinii NFZ odebrali 1,5 mln połączeń.

ŹRÓDŁO: Rafał Śliż, rzecznik prasowy, Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ w Rzeszowie


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama Drukarnia Rzeszów