Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Drukarnia Rzeszów

NFZ pyta o jakość opieki ambulatoryjnej. Może do ciebie zadzwonić ankieter

NFZ pyta o jakość opieki ambulatoryjnej. Może do ciebie zadzwonić ankieter
call-center-g576fc07f5_1920
Byłeś ostatnio u lekarza w ramach NFZ? Może do ciebie zadzwonić ankieter, aby zapytać cię o jakość usług. Badanie jak zapewnia NFZ jest w pełni anonimowe. W ten sposób Fundusz chce sprawdzić jakość opieki w trakcie leczenia. 

W trakcie ankiety będziesz mógł ocenić zachowanie i postawę pracowników rejestracji, sprawność w zapisaniu wizyty, wyrozumiałość i zaangażowanie lekarza. Ankieterzy sprawdzą również, czy polecisz komuś placówkę w przyszłości. Możesz to wszystko ocenić w skali od 0 do 10. 

NFZ chce sprawdzić opinie pacjentów o placówkach, które leczą. 

Monitorujemy jakość i dostępność do świadczeń opieki zdrowotnej. Dlatego tak ważna jest dla nas opinia pacjentów na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Dzięki ankiecie chcemy poznać zdanie pacjentów o funkcjonowaniu placówek, w których się leczą i wskazać te obszary, które wymagają poprawy. Zachęcam do podzielenia się swoją opinią. Każdy głos jest dla nas bardzo ważny – podkreśla Filip Nowak, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.

Kiedy zadzwonią ankieterzy i co zrobić gdy masz wątpliwości, że rozmawiasz z taką osobą?

Będą oni dzwonić od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00-18:00. W ankiciecie nie odpowiadają państwo na pytania dotyczące przebiegu leczenia. 

Ankieter będzie posiadał takie dane jak 

  • numer telefonu

  • płeć pacjenta

  • placówkę, w której pacjent się leczył

  • datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę.


Nie ma obaw. Ankieter nie zna imienia i nazwiska osoby do której dzwoni i nie znają numeru PESEL. Nie dysponują też danymi wrażliwymi. 

Informacje, których nie powinieneś podawać

NFZ apeluje by nie podawać o sobie żadnych informacji, zwłaszcza o świadczeniu z którego korzystałeś. To wszystko dla Twojego bezpieczeństwa. Ankieterzy dzwonią w imieniu NFZ i uprzedzą, że zadadzą pięć pytań. 

Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do ciebie ankieter z NFZ zadzwoń pod numer telefonu 800 190 590. Infolinia pracuje przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Gdy ankieter poprosi o ocenę świadczenia rozłącz się i poinformują o tym na infolinii NFZ. 

 

call-center-g576fc07f5_1920

call-center-g576fc07f5_1920


Podziel się
Oceń

Komentarze
Reklama Drukarnia Rzeszów