Akcja podczas najbliższego meczu Asseco Resovii Rzeszów jest kontynuacją siatkarskiej trasy, którą rozpoczął STS, największa firma bukmacherska w Polsce oraz sponsor Polskiej Ligi Siatkówki. Celem jest odwiedzenie wszystkich 14-stu drużyn PlusLigi na wybranych domowych meczach, zachęcenie kibiców do przyjścia do hali, pomoc organizacjom charytatywnym oraz dobra zabawa. Wyzwaniem, czyli tytułowym challengem dla fanów będzie sprawdzenie swojej siatkarskiej wiedzy, z kolei dla STS oraz klubów - zachęcenie jak największej liczby osób do wspierania drużyn na żywo. A im większa frekwencja podczas wszystkich czternastu meczów, tym większa kwota zasili konta organizacji:
• Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,
• Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z zawodnikami i trenerami,
• Sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych "Start", który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
11 068 zł podczas 5 meczów
Zebrana kwota zostanie rozdzielona pomiędzy podmioty proporcjonalnie do liczby oddanych przez kibiców głosów na specjalnie przygotowanej stronie. Do tej pory podczas pięciu meczów udało się uzbierać 11 068 zł.
- Nawiązując współpracę z Polską Ligą Siatkówki od początku wiedzieliśmy, że chcemy realizować projekty angażujące kibiców. W STS od zawsze w centrum uwagi stawiamy ludzi, którzy pasjonują się sportem. To oni bowiem tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, a ta panująca w polskich halach jest jedyna w swoim rodzaju. Dlatego postanowiliśmy przekuć to zaangażowanie w coś większego. Tak narodził się pomysł trasy, dzięki której wspólnie zrobimy wiele dobrego, aktywizując przy tym fanów wszystkich drużyn PLS - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
- Bardzo się cieszymy i jesteśmy dumni z faktu, że nasi partnerzy w doskonały sposób rozumieją społeczną rolę biznesu. Polska Liga Siatkówki bardzo chętnie angażuje się w akcje charytatywne i kampanie prospołeczne. Z tym większą radością przyjęliśmy pomysł naszego sprawdzonego partnera, firmy STS, który spowoduje nie tylko realną pomoc dla jej potrzebujących, ale również wpłynie na aktywizację najlepszych siatkarskich kibiców na świecie - mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.
Quiz wiedzy siatkarskiej zostanie przeprowadzony przez STS w przerwie między setami. Do wygrania będzie m.in. koszulka meczowa oraz piłka do siatkówki z podpisami zawodników. W zabawie może wziąć udział każdy pełnoletni kibic obecny w hali, który będzie gotowy podjąć wyzwanie.
Mecz Asseco Resovia Rzeszów - Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle odbędzie się 22 marca o godz. 17:30 w Hali Podpromie.
Informacje o kolejnych przystankach trasy będą podawane w mediach społecznościowych klubów PlusLigi oraz STS.
Ubiegłoroczne edycje
Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski.
Komentarze