- Chcemy, aby mieszkańcy - także w tym trudnym czasie pandemii - mogli szybko załatwić wszystkie swoje sprawy w urzędzie, ale bardzo zależy nam także na bezpieczeństwie pracowników. Tam, gdzie to było możliwe, urzędnicy są na pracy zdalnej, ale jest wiele wydziałów, w których konieczna jest ich obecność i kontakt z mieszkańcami - tłumaczy pełniący obowiązki Prezydenta Miasta Rzeszowa Marek Bajdak.
Nadal odbywa się bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa oraz Jednostkach Organizacyjnych Miasta z zachowaniem reżimu sanitarnego. Decydując się na umówienie wizyty telefonicznie w jakimś wydziale, możemy przyczynić się do uniknięcia zbędnych kolejek. Dzięki temu osoba umówiona zostanie szybciej obsłużona i co najważniejsze będzie mniej osób w budynku, a więc znacznie zmniejszy się ryzyko zakażenia. Stąd apel urzędu o umawianie się telefonicznie na konkretną godzinę, a tam gdzie będzie to możliwe - załatwianie spraw telefonicznie lub internetowo. Na wizytę można umówić się bezpośrednio w poszczególnych wydziałach, bez konieczności dzwonienia wyłącznie na infolinię.
Urząd zachęca, w miarę możliwości, do zdalnego załatwiania spraw urzędowych. Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecne procedury załatwiania wszelkich spraw w urzędzie oraz wykaz spraw, które da się załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępny TUTAJ.
Tu znajdziesz:
- Wykaz telefonów
- Opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych
- Wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP
Komentarze