Związek Miast Polskich wydał oświadczenie w sprawie kampanii wyborczej w Rzeszowie w którym krytykuje nieuzasadnione wykorzystywanie marki Związku.
Chodzi o wypowiedź Jacka Strojnego, która pojawiła się podczas konferencji prasowej Razem dla Rzeszowa:
“Jeżeli ktoś mówi, że nie mam doświadczenia w samorządzie to odpowiadam 20 lat pracuje jako doradca, pracując przy strategiach, zmianach organizacyjnych, nawet Pan Konrad Fijołek nie wie, że ostatnio wziąłem udział w projekcie “system monitorowania usług publicznych” realizowanym przez Związek Miast Polskich…”
Czytamy w oświadczeniu między innymi:
“Ostatnio doszło do posłużenia się marką Związku Miast Polskich w kampanii wyborczej w Rzeszowie,(...) Kandydat używa w sposób nieuprawniony określenia „doradca Związku Miast Polskich”. - czytamy dalej:
“W naszej organizacji nie istnieje taki tytuł ani funkcja. Bardzo liczni eksperci zewnętrzni, zatrudniani przez nas w różnych projektach, są niekiedy określani jako doradcy (zwłaszcza doradcy miast) – chętnie korzystamy z ich doświadczenia i do nich się „przyznajemy”. Nie uprawnia to jednak nikogo do posługiwania się tym kontekstem w agitacji wyborczej.”
Pełny zapis Oświadczenia zamieszczonego 28 marca 2024 na stronie Związku Miast Polskich oraz stanowisko wobec trwającej kampanii wyborczej możemy przeczytać pod poniższym linkiem: https://www.miasta.pl/aktualnosci/oswiadczenie-w-sprawie-kampanii-wyborczej
Komentarze