Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Drukarnia Rzeszów

Lubią zakupy ze smartfonem w rękach. Tak kupują wszystko, czego potrzebują

Kto najchętniej wybiera się na zakupy do internetu? Odpowiedź dało ostatnie badanie: milenialsi i pokolenie Z. Ten sposób robienia zakupów wybiera aż 90 proc. spośród nich.
Lubią zakupy ze smartfonem w rękach. Tak kupują wszystko, czego potrzebują

Autor: Istock

 

 

Co więcej i milenialsi (osoby urodzone w latach 1981-1995), i pokolenie Z (1996-2010) robią to regularnie – wynika z badania przeprowadzone przez PayPal na zlecenie SW Research.

Media społecznościowe źródłem wiedzy

Zakupy online – jak pokazało badanie – są jedną z najpopularniejszych aktywności w sieci dla tych grup wiekowych. Przy czym milenialsi są bardziej skłonni do wielokrotnych zakupów. W kwietniu tego roku na zakupy online wydali średnio 1008 złotych, o 200 zł więcej niż pokolenie Z.

Prawie 60 proc. osób urodzonych po 1981 roku, które kupują online, zanim podejmie decyzję „co”, najpierw buszuje w mediach społecznościowych. Tam szukają inspiracji, podpowiedzi, informacji.

Ludzie spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych, czy nam się to podoba, czy nie

 – komentuje Efi Dahan, dyrektor generalny na Europę Środkowo-Wschodnią i Izrael w PayPal.

I dodaje: 

I jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania, większość respondentów wykorzystuje je do wyszukiwania produktów przed dokonaniem zakupu.

Kłopot w tym, że szybko mogą porzucić koszyk zakupowy. Wystarczy, że nie będą mieli do dyspozycji preferowanej metody płatności. To jeden z powodów dla 31 proc. pokolenia Z i 27 proc. milenialsów.

Co najchętniej kupują?

Najpopularniejszymi produktami, które kupują online, są:

• odzież,

• obuwie i akcesoria,

• kosmetyki i produkty higieniczne,

• urządzenia elektroniczne,

• subskrypcje,

• jedzenie z dostawą do domu.

Większość zakupów jest finalizowana za pomocą smartfonów.

Jak pokazało badanie, pokolenie Z częściej sięga po subskrypcje serwisów streamingowych i bilety na podróże i jest bardziej impulsywne w zakupach.

Milenialsi częściej kupują meble, elementy wystroju wnętrz i zabawki. Również większy odsetek milenialsów preferuje zakupy na polskich platformach sprzedażowych.

 

 

 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama Drukarnia Rzeszów