Podczas multidyscyplinarnej konferencji InternetBeta (14 – 16 września 2022 r.) swoją wiedzą oraz umiejętnościami podzieliło się ponad 80 prelegentek i prelegentów – ekspertów z obszaru internetu i nowych mediów. Uczestnikami wydarzenia byli specjaliści z branży eCommerce, agencji digital i startupów, inwestorzy, dziennikarze, przedstawiciele organizacji pozarządowych i samorządów, a także youtuberzy, blogerzy i influencerzy.
InternetBeta od 2009 roku łączy różne środowiska związane z Internetem, zarządzaniem, marketingiem i nowymi technologiami. Jej wyróżnikiem jest również łączenie teorii z praktyką, jak mówiła podczas otwarcia konferencji w kampusie WSIiZ w Kielnarowej Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej dr Barbara Przywara: WSIiZ słynie z tego, że kształci praktycznie, łączy teorię z praktyką. I ta konferencja jest tego dobitnym dowodem.
Podczas trzech konferencyjnych dni prelekcje oraz warsztaty dotyczyły między innymi sprzedaży internetowej, kryptowalut, SEO, sztucznej inteligencji czy e-learningu. Sporo miejsca zajęły także rozważania na temat zarządzania, wyzwań klimatycznych, umiejętności miękkich i radzenia sobie ze stresem. Tematy wystąpień, jak co roku, były bardzo różnorodne, między innymi „Jak zebrać miliard złotych od funduszy VC?” zdradzał Michał Rokosz, o higienie cyfrowej i fake newsach opowiadała Anna Ledwoń-Blacha a Łukasz Skołowski przekonywał, aby nie bać się Tik-Toka.
Tegoroczna edycja była bardzo udana. W oczach wielu osób wartość merytoryczna wygłaszanych prelekcji była na bardzo wysokim poziomie. Udało się także utrzymać specyficzny dla Internetbeta klimat. W tym roku naszej komunikacji towarzyszył hashtag #klimattoludzie – wynika to z faktu, że Beta to nie tylko merytoryka, ale również relacje i wymiana doświadczeń w kuluarach. Do zobaczenia za rok: 13-15.09.2023 – podsumował tegoroczną i zaprosił na kolejną edycję konferencji Łukasz Bis – główny organizator InterneBety.
Foto: Piotr Kordyś/Blue Cherry Studio/WSIiZ
Komentarze