#LocalLove - na czym polega?
Obecnie ponad 70% osób szuka informacji o lokalnych firmach w Google. Sprawdzamy godziny otwarcia, lokalizację, a także menu. Zaktualizowana wizytówka, z kompletem informacji w wyszukiwarce i na Mapach Google, pomaga przedsiębiorcom w dotarciu do klienta. W ramach akcji #LocalLove użytkownicy Map Google na urządzeniach z systemem Android mają 4 tygodnie na zaktualizowanie 25000 informacji o lokalnych biznesach w Polsce. W aplikacji Mapy Google, na czas wyzwania, został dodany specjalny licznik z postępami. Możemy go znaleźć w zakładce Opublikuj. Po wybraniu go pojawi się kilka pytań dotyczących biznesów w okolicy, które wymagają aktualizacji. Każda osoba będzie mogła potwierdzić informacje (np. ,,Czy ta kawiarnia jest otwarta do 17:00"?/ ,,Czy to miejsce istnieje?"). Jedno dotknięcie wystarczy, żeby jego aktualizacja była zaliczona do całkowitej puli.
Zrób kilka kroków
Spacer może okazać się świetną okazją do zrobienia czegoś dobrego dla lokalnej społeczności. Wystarczy wykonać kilka kroków - tych dosłownych i tych wirtualnych - aby zaktualizować informacje o najbliższych nam firmach. Możemy pomóc przedsiębiorcom być widocznym na Mapach i w wyszukiwarce, a społeczności w dostępie do informacji na temat usług w danym mieście.
Do wyzwania #LocalLove można dołączyć używając dowolnego urządzenia mobilnego z Androidem. Użytkownik aktualizuje informacje o lokalnych biznesach i tym samym wspiera właścicieli firm w okolicy.
Komentarze