Nowy kierunek ma łączyć praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji, zarządzania i nowoczesnych technologii. Studenci, którzy zdecydują się uczyć komunikacji cyfrowej, nabędą kompetencji związanych z komunikowaniem się we współczesnym świecie, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, metod i narzędzi. Wyszkolą się też w zakresie komunikacji marketingowej, zwłaszcza z wykorzystaniem social mediów.
”Absolwenci komunikacji cyfrowej będą przygotowani do wykonywania pracy zawodowej wymagającej zaawansowanych umiejętności specjalistycznych, między innymi w branży medialnej oraz marketingowej (public relations, marketingu internetowego, media relations, komunikacji wizerunkowej, promocji, tzw. branży internetowej), a także do pracy w działach HR, działach ds. komunikacji i innych w zakresie employer brandingu, zarządzania informacją, organizowania i koordynowania pracy zdalnej” – doprecyzowuje dr Barbara Przywara.
Dwie specjalności na kierunku Komunikacja cyfrowa
Na nowym kierunku do wyboru będą dwie specjalności:
Social media i content marketing w biznesie - specjalność ta obejmuje zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w firmach zarówno pod względem marketingowym, jak i zarządzania społecznościami, kreowania wizerunku i marki, prowadzenia biznesu online oraz tworzenia różnego rodzaju treści, służących pozyskaniu stałego grona klientów, budowania z nimi relacji wykorzystując nowoczesne technologie komunikacyjne.
Cyfrowa organizacja - specjalność kształcąca specjalistów w zakresie nowoczesnej komunikacji wykorzystującej technologie internetowe, używane zarówno w kontaktach z klientami, jak i do zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji oraz do organizacji pracy zdalnej w przedsiębiorstwach. Ta specjalność przygotowuje też do projektowania systemów komunikacji online.
Komentarze