poniedziałek, 19 kwietniaWiadomości które się liczą

Apel Urzędu Miasta Rzeszowa o załatwianie spraw telefonicznie lub internetowo

Rośnie nowa liczbą zachorowań na Covid-19, czego skutkiem jest wprowadzenie nowych obostrzeń.  Z tego powodu Urząd Miasta apeluje do mieszkańców Rzeszowa, aby w ramach możliwości, załatwiali wszystkie sprawy poprzez internet lub telefonicznie. Jeżeli wizyta w urzędzie jest konieczna, to pracownicy proszą o wcześniejsze umówienie się na konkretną godzinę.

Chcemy, aby mieszkańcy – także w tym trudnym czasie pandemii – mogli szybko załatwić wszystkie swoje sprawy w urzędzie, ale bardzo zależy nam także na bezpieczeństwie pracowników. Tam, gdzie to było możliwe, urzędnicy są na pracy zdalnej, ale jest wiele wydziałów, w których konieczna jest ich obecność i kontakt z mieszkańcami – tłumaczy pełniący obowiązki Prezydenta Miasta Rzeszowa Marek Bajdak.

Nadal odbywa się bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa oraz Jednostkach Organizacyjnych Miasta z zachowaniem reżimu sanitarnego. Decydując się na umówienie wizyty telefonicznie w jakimś wydziale, możemy przyczynić się do uniknięcia zbędnych kolejek. Dzięki temu osoba umówiona zostanie szybciej obsłużona i co najważniejsze będzie mniej osób w budynku, a więc znacznie zmniejszy się ryzyko zakażenia. Stąd apel urzędu o umawianie się telefonicznie na konkretną godzinę, a tam gdzie będzie to możliwe – załatwianie spraw telefonicznie lub internetowo.  Na wizytę można umówić się bezpośrednio w poszczególnych wydziałach, bez konieczności dzwonienia wyłącznie na infolinię.

Urząd zachęca, w miarę możliwości, do zdalnego załatwiania spraw urzędowych. Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecne procedury załatwiania wszelkich spraw w urzędzie oraz wykaz spraw, które da się załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępny TUTAJ.

Tu znajdziesz:

 

 

Subskrybuj Wątek
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze